Home

3 februari 2024 - Arusha, Tanzania

Na een lange reisdag ben ik gisterenavond laat aangekomen op mijn hostel. Het voelde meteen als thuiskomen. De mensen die thuis waren ontvingen me hartelijk. Ook aan het ontbijt vanmorgen had ik een goed gevoel. Je bent toch een heel stuk ouder dan de meeste vrijwilligers hier, de groep moet je wel willen opnemen. Maar dat is dus helemaal okay. Kort mijn verhaal verteld en iedereen was onder de indruk.

1000021992

Mijn verblijf

Vanmorgen had ik twee missies:

• Zorgen dat ik geld kon krijgen
  • Zorgen dat mijn Tanzaniaanse SIM-kaart opgewaardeerd kon worden

Gelukkig wist ik voor beide waar ik heen moest. Een ochtendwandeling richting de plaatselijke -kleine- supermarkt mét pinautomaat om vervolgens naar de buren van de supermarkt te gaan om mijn telefoon op te waarderen. Beide zijn gelukt.

De eerste power-blackout had ik vanmorgen al te pakken. Gelukkig stond ik niet onder de douche... dat zou namelijk 1) donker douchen betekenen en 2) koud douchen. Beide geen pretje weet ik van vorig jaar.

Verder vandaag acclimatiseren en wennen aan het weer. Het is hier ruim 20 graden warmer dan in Nederland.

Tot later!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els Groenendijk van der maas:
    3 februari 2024
    Succes chantal.en ook veel plezier
  2. Brigitte Kooremans:
    3 februari 2024
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Even bijkomen maar.
    Héél véél succes en have fun.
  3. Annelieke Hanegraaf:
    3 februari 2024
    Heerlijk hoor een warm welkom. Dan weet je ook dat het goed is. Vandaag een rustige dag en dan actie 🙏🏻👍🏻
  4. Anita Dudok:
    4 februari 2024
    Wat fijn dat het meteen als thuiskomen voelt. Veel succes en geniet van een mooie tijd🙏🥰
  5. Kitty Kloet:
    4 februari 2024
    Fijn dat je meteen bent opgenomen in de groep. Veel plezier en we gaan weer meegenieten met je verhalen en foto's.