Reacties
Reacties 1 - 50 van 352
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Roland | Ik ben benieuwd! | 20 jul. '25 |
| Roland | Hij is er helemaal klaar om naar school te gaan! | 20 jul. '25 |
| Roland | Dat zijn hele mooie woorden... | 20 jul. '25 |
| Lydia | Zo lief! | 19 jul. '25 |
| Lydia | Elke keer weer heftig om te lezen maar zo goed dat… | 13 jul. '25 |
| Anneke | Fijn dat Jeska ook die kans heeft gekregen ondanks… | 11 jun. '25 |
| Inge | Mooi! | 11 jun. '25 |
| Anneke | Zulke blije mooie gezichten! Dat maakt je dag helemaal… | 10 jun. '25 |
| Anneke | Wat fijn dat er toch goed doorgewerkt kan worden | 10 jun. '25 |
| Roland | Mooi dat de donaties een structureel verschil maken! | 8 jun. '25 |
| Roland | Dat vonden ze leuk, zo te zien! | 8 jun. '25 |
| Annelieke Hanegraaf | Daar wordt je indd blij van van al die geinige gezichtjes | 7 jun. '25 |
| Lydia | Wat vreselijk zeg! Heel veel succes, wel heel fijn… | 3 jun. '25 |
| Karen | Wat erg voor jullie en voor de kinderen. | 3 jun. '25 |
| Inge | Dat is inderdaad wel heel schofterig. En zo onnodig… | 3 jun. '25 |
| Roland | Het fruit ziet er goed uit | 2 jun. '25 |
| Roland | Het voelt weer vertrouwd om terug te zijn. Veel succes… | 2 jun. '25 |
| Lindsay | Ik wens je een heel fijne tijd toe ❤️ | 1 jun. '25 |
| Annelieke Hanegraaf | Inmiddels al aangekomen denk ik ? Maak weer waar waar… | 30 mei '25 |
| Jan Groenendijk | Goede reis en veel succes, we zien je reisverhalen… | 30 mei '25 |
| Jan Groenendijk | Veilige reis | 30 mei '25 |
| Lydia | Veel succes!! | 29 mei '25 |
| Ad en Ine | Goede reis en weer een succesvol verblijf. | 29 mei '25 |
| Carla | Goede reis Chantal. Succes met je mooie werk daar. | 29 mei '25 |
| Carla | Goede reis Chantal. Succes met je mooie werk daar.… | 29 mei '25 |
| Inge | Een hele goede en voorspoedige reis gewenst, Chantal!… | 29 mei '25 |
| Inge | Goede reis, Chantal en straks lekker knuffelen met… | 28 jan. '25 |
| Jan Groenendijk | Alvast welkom thuis en een veilige relis | 28 jan. '25 |
| Ad en Ine | Goede reis terug. Je hebt zeer goed werk verricht! | 28 jan. '25 |
| Lydia | Wat heb je weer fantastisch werk gedaan daar! Lot… | 27 jan. '25 |
| Annelieke Hanegraaf | Goede reis terug naar huis | 27 jan. '25 |
| Annelieke Hanegraaf | Wat een geweldig werk geleverd. Nu indd hopen dat… | 26 jan. '25 |
| Lydia | Geweldig :) | 26 jan. '25 |
| Jan Groenendijk | Mooi werk | 26 jan. '25 |
| Jan Groenendijk | Geweldig | 23 jan. '25 |
| Inge | Voor ons zo vanzelfsprekend hè. Dat je even naar… | 22 jan. '25 |
| Chantal | Nog maar 9 dagen lieverd ❤️ | 20 jan. '25 |
| Roland | Succes met je laatste volle week! | 20 jan. '25 |
| Roland | Succes vandaag! | 18 jan. '25 |
| Inge | Jeetje... | 14 jan. '25 |
| Lydia | Wow wat een verhalen! Zo goed wat jullie doen | 11 jan. '25 |
| Roland | Goed bezig! | 10 jan. '25 |
| Roland | Pfoeh, wat een indrukwekkende verhalen weer | 9 jan. '25 |
| Chantal | Dank je wel Inge. Ik doe wat ik kan. xxx | 9 jan. '25 |
| Inge | Klinkt inderdaad als een intense dag, Chantal! Kan… | 9 jan. '25 |
| Lydia | Snap echt dat het intens is. Prachtige foto's… | 7 jan. '25 |
| Jan Groenendijk | Wat een heftig verhaal Chantal, goed om het even rustig… | 7 jan. '25 |
| Roland | Goed van je om ook een pas op de plaats te maken | 7 jan. '25 |
| Jan Groenendijk | Heftig Chantal het is wel een waarschuwing om het… | 7 jan. '25 |
| Jannie | Je bent een topper, wat fijn voor iedereen Met nieuwe… | 3 jan. '25 |

- Roland: Ik ben benieuwd!
- Roland: Hij is er helemaal klaar…
- Roland: Dat zijn hele mooie woorden...
- Lydia: Zo lief!
- Lydia: Elke keer weer heftig om…
Alle reacties »