Reacties
Reacties 201 - 250 van 352
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Roland | Een goede eerste dag dus! | 5 feb. '24 |
| Roland | Mooie expositie! | 5 feb. '24 |
| Kitty Kloet | Fijn dat je meteen bent opgenomen in de groep. Veel… | 4 feb. '24 |
| Anita Dudok | Wat fijn dat het meteen als thuiskomen voelt. Veel… | 4 feb. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Heerlijk hoor een warm welkom. Dan weet je ook dat… | 3 feb. '24 |
| Brigitte Kooremans | Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Even bijkomen… | 3 feb. '24 |
| Jan Groenendijk | Succes chantal.en ook veel plezier | 3 feb. '24 |
| Roland | Veel plezier! En geniet van je koffie! | 2 feb. '24 |
| Ad en Ine | De Starbucks is ook bij ons de favoriet. Als het goed… | 2 feb. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Goede reis Chantal, het aftellen voor de aankomst… | 2 feb. '24 |
| Ilonka Haak-Zwetsloot | Wat leuk om je zo te volgen, geniet nog even van je… | 2 feb. '24 |
| Ad en Ineke Mekes | Lieve Chantal, Wij wensen jou een hele goede reis… | 1 feb. '24 |
| Ad en Ine | Wij wensen je een goede vlucht, en dat alles naar… | 1 feb. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Dat je er maar weer heel gauw bent. Lekker knuffelen… | 31 jan. '24 |
| Kitty Kloet | Hoi Chantal, wat gaaf weer. Een mooie vlucht en nog… | 20 jan. '24 |
| Chantal | Dank je wel. Ik ga er weer vol voor. | 10 jan. '24 |
| Lydia | Geweldig :) wij gaan je weer volgen op je volgende… | 10 jan. '24 |
| Roland | Zo leuk! | 10 jan. '24 |
| Roland | Alvast veel succes en vooral ook plezier bij de voorbereiding! | 9 jan. '24 |
| Roland | Ze gaan er echt hele belangrijke en goede dingen mee… | 9 jan. '24 |
| Roland | Alle stortingen, groot en klein, zijn welkom. | 10 okt. '23 |
| ELISE LENGKEEK | Goed bezig zeg! Je hebt er iets moois van gemaakt,… | 31 aug. '23 |
| Roland | Woonkamer gestofzuigd: Check! | 14 aug. '23 |
| Brigitte Kooremans | Fijne vlucht naar huis. Hopelijk weer wat opgeknapt.… | 12 aug. '23 |
| Annelieke Hanegraaf | Ik denk dat hij wel blij is, en Ronald kennende zal… | 12 aug. '23 |
| Annelieke Hanegraaf | Hoop dat je je eigen beter voelt voor de terug vlucht | 12 aug. '23 |
| Annelieke Hanegraaf | Wat zo’n mooie beleving toch met je doet hè ? Mooi… | 12 aug. '23 |
| Lindsay | Goede en veilige reis terug! | 12 aug. '23 |
| Inge | Goede reis terug! | 12 aug. '23 |
| Ad en Ineke Mekes | Jasses wat vervelend. Enig idee waar het van komt.… | 11 aug. '23 |
| Jan Groenendijk | Super Chantal ❤️ | 11 aug. '23 |
| Anita Dudok | Wat een fantastische en bijzondere ervaringen weer… | 11 aug. '23 |
| Inge | Hè gats, beterschap meisje! | 11 aug. '23 |
| Carla | Nog even relaxen en dan een goede thuisreis. | 9 aug. '23 |
| Roland | Geniet van dit kleine stukje "vakantie"… | 9 aug. '23 |
| Ilse | Wat fijn dat je zoveel fijne mensen om je heen hebt… | 8 aug. '23 |
| Brigitte Kooremans | Schoenen kopen is dus een dagtaak daar Weer een mooi… | 8 aug. '23 |
| Inge | Meid, wat heb je het goed gedaan. Hoor graag je verhalen… | 7 aug. '23 |
| Roland | Dat zal inderdaad niet meevallen, afscheid nemen! | 7 aug. '23 |
| Roland | Wat een leuk mannetje! | 7 aug. '23 |
| Ilse | Aaaaahhhh wat schattig | 7 aug. '23 |
| Jan Groenendijk | Wat lief zeg❤️❤️ | 7 aug. '23 |
| Ad en Ineke Mekes | Lekker Pole Pole gedaan ? Vraagje. Praat ons even… | 7 aug. '23 |
| Roland | Dat ziet er gezellig uit! | 7 aug. '23 |
| Annelieke Hanegraaf | Ik denk dat menigeen jaloers is. Ikke wel fantastische… | 6 aug. '23 |
| Annelieke Hanegraaf | Een woord GEWELDIG♥️❣️ | 6 aug. '23 |
| Lydia | Wij hebben genoten van de verhalen en foto's.… | 5 aug. '23 |
| Ad en Ineke Mekes | Ik heb even op de site gekeken. Wat een schril contrast.… | 5 aug. '23 |
| Ad en Ineke Mekes | Zo, dat is een grote tegenstelling met wat je 5 weken… | 5 aug. '23 |
| Brigitte Kooremans | Dat was keuze stress denk ik. Wat een verwennerij.… | 5 aug. '23 |

- Roland: Ik ben benieuwd!
- Roland: Hij is er helemaal klaar…
- Roland: Dat zijn hele mooie woorden...
- Lydia: Zo lief!
- Lydia: Elke keer weer heftig om…
Alle reacties »