Reacties
Reacties 101 - 150 van 352
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ad en Ine | Goede reis, en een succesvolle tijd daar. We gaan… | 1 dec. '24 |
| Lydia | Heeel veel plezier en success, wij gaan je weer trouw… | 1 dec. '24 |
| Kitty Kloet | Veel succes en goede reis, Chantal.😘 | 1 dec. '24 |
| Ilse | Heel veel succes lieverd, je bent een topper en ze… | 1 dec. '24 |
| Jan Groenendijk | Wat leuk Chantal leuke filmpjes | 28 nov. '24 |
| Roland | Veel plezier daar tijdens je verblijf! Trots op wat… | 14 nov. '24 |
| Anneke | Ze zitten al op je te wachten! Ik wens je sterkte… | 13 nov. '24 |
| Ad en Ineke Mekes | Een prettig en vruchtbaar verblijf. We zullen je missen | 10 nov. '24 |
| Jan Groenendijk | Veilige reis terug | 17 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Dus weer ( welkom) thuis 😊 | 17 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Goede terugreis Chantal. En volgens mij ben je al… | 15 mrt. '24 |
| Anita Dudok | Wat een bijzonder mooi afscheid Chantal❤️goeie… | 15 mrt. '24 |
| Roland | See you soon, popstar! | 15 mrt. '24 |
| Anita Dudok | Wat een werk hebben jullie verder zeg, jullie kunnen… | 14 mrt. '24 |
| Inge | Echt goed gedaan, mag je trots op zijn! | 14 mrt. '24 |
| Ad en Ine | Wat fijn dat er in de afgelopen 6 weken zoveel werk… | 14 mrt. '24 |
| Lydia | Wauw, geweldig zeg! Zo fijn dat alles gelukt is :) | 14 mrt. '24 |
| Roland | Met dank aan alle donateurs die dit alles mede mogelijk… | 14 mrt. '24 |
| Ilonka Haak-Zwetsloot | Wat geweldig Chantal! Klinkt goed. Geniet er maar… | 11 mrt. '24 |
| Anita Dudok | Wat een toffe ervaringen Chantal die je mee naar huis… | 11 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Super tof maar is niet relaxen toch 😊 maar zo te… | 11 mrt. '24 |
| Roland | Mooie tocht die jullie gemaakt hebben! | 11 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Nu na alle dagen en inspanning heeeeeeerlijk relax… | 10 mrt. '24 |
| Anita Dudok | Na alle inspanningen nu tijd voor ontspanning🌞⛱️geniet… | 10 mrt. '24 |
| Roland | Dat wordt vast een mooi fotoalbum zodra je terug bent. | 10 mrt. '24 |
| Roland | Veel plezier en geniet er lekker van! | 10 mrt. '24 |
| Anita Dudok | Prachtige foto's Chantal, geniet nog even, time… | 8 mrt. '24 |
| Ilse | Wauw wat geweldig, op maar hopelijk een mooiere toekomst | 7 mrt. '24 |
| Roland | Pfoeh, het verhaal van het ziekenhuis is indrukwekkend.… | 7 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Geweldig dit doet jou heel goed zo te zien. Je ziet… | 7 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Geweldig Chantal geeft je zeker een heel goed gevoel | 7 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Ook in het ziekenhuis zou je ze veel kunnen leren… | 6 mrt. '24 |
| Inge | Oh wat erg, Chantal! En dat terwijl er verbanden voor… | 6 mrt. '24 |
| ELISE LENGKEEK | Chapeau, dit is hartverwarmend om te zien en te mogen… | 5 mrt. '24 |
| Roland | Blij, en trots op alles wat je daar doet! | 5 mrt. '24 |
| Ilse | O wauw chantal wat mooi dat je dat kan doen, en dat… | 5 mrt. '24 |
| Inge | Wat mooi, Chantal! | 5 mrt. '24 |
| Arno Mekes | Beterschap sis, even aan jezelf denken | 4 mrt. '24 |
| Roland | Goed dat je wel laat merken als het fysiek even te… | 4 mrt. '24 |
| Ad en Ineke Mekes | Beterschap meisje. Doe rustig aan en overvraag je… | 4 mrt. '24 |
| Ilse | Ah meis wat naar zoveel pijn, hopelijk mag het een… | 4 mrt. '24 |
| Jacqueline | Beterschap Chantal😌 | 4 mrt. '24 |
| Carla | Beterschap Chantal. | 4 mrt. '24 |
| Annelieke Hanegraaf | Oh beterschap Chantal hoop dat je vlug opknapt. Wat… | 4 mrt. '24 |
| Roland | Een bijzondere ervaring lijkt me dat | 3 mrt. '24 |
| Ilse | Phoe wat heftig zeg en wat zielig voor dat jongetje,… | 1 mrt. '24 |
| Lydia | Haha wat een avontuur! Maar gelukt :) | 1 mrt. '24 |
| Jan Groenendijk | Goed geregeld weer. | 29 feb. '24 |
| Roland | Pfoeh, en dan denken wij dat onze bussen vol zitten. | 29 feb. '24 |
| Roland | De aanhouder wint, zullen we maar zeggen. En het is… | 29 feb. '24 |

- Roland: Ik ben benieuwd!
- Roland: Hij is er helemaal klaar…
- Roland: Dat zijn hele mooie woorden...
- Lydia: Zo lief!
- Lydia: Elke keer weer heftig om…
Alle reacties »