Op pad

11 juli 2023 - Arusha, Tanzania

Ik had vandaag het gevoel dat ik echt deel uitmaak van het project. Ik gaf ze het geld dat ik thuis ophaalde, dankzij jullie en we gingen meteen naar de stad om wat spullen te kopen die hard nodig waren.

We hebben 5 nieuwe kinderstoelen, 10 grote stoelen, 1 lerarenbureau, 1 kindertafel, enkele boekenplanken, 50 kilo rijst, een lange zeepblok voor elke vrouw, mokken om de kinderpap in te serveren die tussen de middag wordt gegeven. Doen we dat niet dan krijgen de kinderen maar 1x per dag eten.

20230711_153441

Daarnaast bood de donatie ook eindelijk ruimte om de lerares en de manager een eenmalige uitkering te geven. Zij krijgen al maanden geen salaris omdat dat er domweg niet is. En toch komen ze elke dag weer.

20230711_153446

We zijn ook de procedure gestart om de oprichter van het project een paspoort te geven zodat ze eindelijk een bankrekening kan hebben. Ook dit kon van hetzelfde geld bog gedaan worden.

20230711_161619

Het voelde geweldig om zo de handen uit de mouwen te steken. Weten waar jullie geld aan wordt uitgegeven.

Ik had een topdag!

1. Brigitte Kooremans:
    11 juli 2023
    In 1 woord: GEWELDIG wat je doet.
    ❤😘
  2. Inge:
    11 juli 2023
    Dit is onder andere waar je het voor doet! Super!
  3. Els Groenendijk van der maas:
    Geweldig helemaal super
  4. Carla:
    11 juli 2023
    Geweldig, leuk om steeds te lezen over wat je allemaal doet.
  5. Roland:
    12 juli 2023
    Dank aan alle donateurs dat ze dit mogelijk gemaakt hebben!
  6. Chantal:
    12 juli 2023
    Zeker weten dank aan alle donateurs. De credits gaan naar jullie.
  7. Anita Dudok:
    12 juli 2023
    Wauw wat moet dat een fantastisch gevoel geven om zoveel nuttigs te kunnen kopen🙏 jullie doen geweldig werk💪🙌
  8. Ad Mekes:
    13 juli 2023