Safari 3/3

17 juli 2023 - Mto wa Mbu, Tanzania

Vandaag de laatste dag van mijn safari trip. Er bestaat maar een woord voor: geweldig!

20230717_122028 Olifant

Als toetje kregen we een hele familie olifanten die langs onze auto liepen. In de stilte hoorde je alleen het ruisen van de bomen en kraken van de takken waar ze op stapten. Fantastisch moment.

20230717_093528 Baviaan

We zijn dus in Manyara lake national park. Dit is vooral terrein van de bavianen en zwarte apen. Deze baviaan leek even een moment voor zichzelf nodig te hebben.

20230717_093415 Baby baviaan

Een prachtig moment om vast te leggen. Een pasgeboren baviaantje drinkt bij zijn moeder. Zo mooi!

20230717_110732 Ranger Chantal

Deze trip gaat op de lijst van geweldige dingen die ik al heb mogen doen, en hij scoort hoog.

1. Lydia:
    17 juli 2023
    Prachtige safaritrip. Lot geniet ook enorm van je foto's met alle mooie dieren en weet jou ook altijd te vinden op de groepsfoto's :)
  2. Jacqueline:
    17 juli 2023
    Geweldig Chantal!! Maar voor de big five moet je er nog 2 een neushoorn en luipaard. Hopelijk spot je die ook nog een keer
  3. Chantal Huijbregts:
    17 juli 2023
    @jaqueline, de neushoorn hebben we al enkele malen gespot. Het luipaard helaas niet
  4. Ilse Jacobs:
    17 juli 2023
    Wat gaaf chantal , snap dat dit hoog op je lijst komt te staan echt geweldig om dit mee te mogen maken en straks nog lekker genieten van je super mooie plek
  5. Ad Mekes:
    18 juli 2023