George's Tavern

9 augustus 2023 - Arusha, Tanzania

Als afscheid - de meesten zijn dit weekend weg vanwege trips - heb ik voorgesteld om naar George's Tavern te gaan. Een op Grieks gebaseerd restaurant maar met veel meer dan alleen Griekse gerechten.

hcmp101279_2057915

Met een groep van 11 van mijn dierbaarste mede vrijwilligers togen we met 3 tuktuks naar het restaurant.  Altijd gezellig in de tuktuk.  Onze tuktuk had hele sexy roze verlichting aan de binnenkant.

Alle tuktuk kwamen nagenoeg gelijk aan, wat zeldzaam is als je met meerdere moet rijden.

De marinated chicken souvlaki liet ik me heerlijk smaken. Er werd wijn gedronken, een enkeling een biertje ... gewoon heel gezellig en gemoedelijk. Een mooi afscheid! Sommigen zie ik nog wel als ik zaterdagavond voor 1 nachtje terugkom. Anderen moest ik vanmorgen al afscheid van nemen. Langzaam beginnen wel de ogen te prikken... ze noemen me allemaal mama in het hostel,  ik ga mijn kroost heel erg missen. Al is het leven met 2 mensen - Roland en ik - ook wel weer lekker i.p.v met 25 mensen...

IMG-20230808-WA0002

1. Annelieke Hanegraaf:
    12 augustus 2023
    Wat zo’n mooie beleving toch met je doet hè ? Mooi om allemaal te lezen, net of we er ook allemaal bij zijn🫣