Wine & Cheese night

5 augustus 2023 - Arusha, Tanzania

IMG-20230805-WA0011

Na 5 weken vooral bonen en rijst te hebben gegeten was het tijd voor iets gedistingeerders. In Gran Melia, een vijfsterrenhotel in Arusha, houden ze elke eerste vrijdag van de maand 'Wine & Cheese night'. Een avond met onbeperkt wijn en eten. Cheese omvat in dit geval meer dan alleen kaas. Er was een compleet gevuld buffet met kleine hapjes, tapas-achtig. Wat was ik blij met een aantal heerlijke kazen; ik ben en blijf immers een kaaskop.

20230804_205515

Goed eten, goed drinken en goed gezelschap... dat waren de ingrediënten voor een heerlijke avond.

IMG-20230805-WA0003

IMG-20230805-WA0006

IMG-20230805-WA0010

Met de lift op weg naar de rooftopbar.

IMG-20230805-WA0009

En dan nog iets:

Vandaag leerde ik dat mijn werkzame tijd er hier nu wel heel snel op zit. Aangezien het dinsdag een nationale feestdag is, farmers day, is maandag mijn laatste dag. Met weemoed kijk ik terug op een hele mooie, en soms moeilijke periode. Maar zoals bekend houdt het hier niet op voor mij. Tupendane en ik blijven aan elkaar verbonden.

En na die laatste dag is het dan tijd om woensdag naar Zanzibar te vertrekken voor 4 dagen bezinning.

1. Inge:
    5 augustus 2023
    Geniet van je laatste dagen, Chantal!
  2. Brigitte Kooremans:
    5 augustus 2023
    Dat was keuze stress denk ik.
    Wat een verwennerij.
    In Zanzibar even bijkomen van alles en thuis verder met je project.
    We horen vast van je.
    Alvast een veilige terugreis, en geniet nog even 🌞
  3. Ad Mekes:
    Zo, dat is een grote tegenstelling met wat je 5 weken lang hebt ervaren
    nog een fijne week.
  4. Ad Mekes:
    5 augustus 2023
    Ik heb even op de site gekeken.
    Wat een schril contrast.
    Het geeft wel aan hoe goed we het hebben in vergelijk met veel delen op de wereld
  5. Lydia:
    5 augustus 2023
    Wij hebben genoten van de verhalen en foto's. Nog een hele fijne laatste week. Groetjes van Lot
  6. Roland:
    7 augustus 2023
    Dat ziet er gezellig uit!