Promotie

9 september 2023 - Terheijden, Nederland

Nu ik mede-eigenaar ben van Tupendane Africa Foundation ben ik op zoek naar sponsoren en donateurs. Waarom zou ik niet ook op mijn blog wat promoten. Elke euro die gedoneerd wordt is er één.  Voor bedrijven, scholen en overheden heb ik onderstaande mail gecomponeerd:

Beste lezer van deze e-mail,

Ik hoop dat deze e-mail je in goede gezondheid bereikt. Graag wil ik je informeren over een belangrijk project waar ik bij betrokken ben en waarbij we jouw hulp nodig hebben.

We zijn momenteel bezig met een Women's Empowerment-project genaamd Tupendane Africa Foundation in Tanzania, dat tot doel heeft vrouwen in staat te stellen financieel zelfstandig te worden en een betere toekomst voor zichzelf te creëren. In Arusha staan veel vrouwen voor economische uitdagingen en beperkte kansen, en wij geloven dat we met jouw steun een positieve verandering kunnen brengen in hun levens.

Dit project omvat diverse initiatieven, zoals trainingen in ondernemerschap, Engels, rekenen, vaardigheidsonderwijs en toegang tot microkredieten om kleine bedrijven op te starten of uit te breiden. Hierdoor geven we deze vrouwen niet alleen financiële onafhankelijkheid, maar ook meer controle over hun eigen leven.

Om dit project succesvol te maken, hebben we financiële steun nodig voor verschillende aspecten, waaronder:

• De bouw van een beschermende muur rondom het terrein: Dit zal de veiligheid van de vrouwen en hun eigendommen waarborgen.
  • De bouw van sanitaire voorzieningen, waaronder toiletten: Dit zal de hygiëne en gezondheid van de gemeenschap verbeteren.
  • Een keukenfaciliteit: Dit zal de vrouwen helpen bij het bereiden van maaltijden voor henzelf en hun gezinnen tijdens hun deelname aan trainingen en workshops.
  • Materialen voor naaiwerk en schoolspullen: Dit zal de vrouwen de benodigde tools geven om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en hun kinderen te ondersteunen bij hun onderwijs.

Jouw bijdrage kan een aanzienlijk verschil maken in het leven van deze vrouwen en kinderen. Zou je overwegen om een donatie te doen? Zelfs een bescheiden bijdrage kan een groot verschil maken. Je kunt veilig en eenvoudig doneren via de volgende link.

Op 2 februari a.s ga ik weer terug en breng ik elke euro persoonlijk naar Tupendane.

Als financiële bijdrage op dit moment niet mogelijk is, begrijpen we dat volkomen. Je kunt ons nog steeds helpen door deze e-mail door te sturen naar vrienden, familie of collega's die wellicht interesse hebben in ons project.

Samen kunnen we een positieve impact hebben op het leven van deze vrouwen in Arusha, Tanzania. Dank je wel voor je tijd en overweging.

Als je dit bericht wilt delen ben ik je zeer dankbaar. Misschien ken je wel bedrijven in jouw buurt...

Screenshot_20230909_164106_GoFundMe